COÑÉCENOS

A Plataforma polo Emprego é unha asociación na que participan diferentes entidades de carácter social de Santiago de Compostela:  Asociación de Empregadas/os de Fogar Xiara, Asociación Fonte da Virxe, Asociación de Inmigrantes Gondwana, Asociación de Mulleres A Lagoa,  Asociación de Mulleres  Liberanza, Asociación de Mulleres Recandea, Asociación Veciñal A Xuntanza, Asociación Veciñal Polígono  de  Vite,  Centro de Traballo e  Cultura de Cáritas  Interparroquial de Santiago,  Centro Xuvenil  Don Bosco,  Coordinadora do  Barrio de Vite, Cruz Vermella de Santiago e Fundación Secretariado Xitano e os Equipos de Inclusión de Ames, Arzúa, Lalín e Noia. No ano 1998, nace como  plataforma aberta de asociacións e entidades, coa idea de debater e propoñer iniciativas en torno  ao  emprego  dirixidas sobre todo,  aos colectivos  sociais máis  desfavorecidos.

Enderezo:
Rúa dos Concheiros, 33 – 1º
15703 Santiago de Compostela – A Coruña

Horario:

Luns-Venres: 9:00-15:00

FINALIDADE

• Dar a coñecer a situación das persoas que se atopan con especiais dificultades para o acceso ao emprego.
  • A promoción do emprego e da inserción sociolaboral das persoas que se atopan ou están en risco de  exclusión social e/ou  que atopan  dificultades para o  acceso ao mercado laboral.
  • A promoción da  participación en  rede e  o debate  nas  cuestións que constitúen o obxecto da Plataforma polo Emprego.

A NOSA FILOSOFÍA DE INTERVENCIÓN SOCIAL refléxase  a través do plan integral para inserción sociolaboral, substéntase sobre catro pilares básicos: Personalización do proceso de  busca de emprego por conta allea ou propia; Acompañamento  Social  cando é  necesario, sobre  todo nos  casos onde se presente  escaseza de recursos laborais e sociais; Coordinación Social entre proxectos que se desenvolven na cidade e comarca para aproveitar os recursos humanos e sociais ao máximo posible; e Participación  Social en  Rede  para evitar solapamentos  e desorientación nas persoas participantes nos programas de emprego e para implementar novos xeitos de metodoloxía de intervención social.